Suplementy sa kluczem do budowania tych ogromnych miesni

Budowanie mięśni to temat, który interesuje wiele osób, ale ludzie często nie mają pewności co do tego, jak powinni wykonywać rzeźbienie ciała, którego pragną. Uzbrojenie się w odpowiednie informacje może wkrótce okazać się na dobrej drodze do imponującej sylwetki, jakiej zawsze pragnąłeś. Poniższy artykuł może Ci w tym pomóc.

Nie próbuj jednocześnie skupiać się na cardio i sile. Nie oznacza to, że nie powinieneś wykonywać ćwiczeń sercowo-naczyniowych, gdy próbujesz budować mięśnie. W rzeczywistości, cardio jest ważnym elementem sprawności fizycznej. Jednak nie powinieneś ćwiczyć cardio, na przykład przygotowania do maratonu, jeśli starasz się skupić na budowaniu mięśni. Te dwa typy ćwiczeń mogą powodować konflikt, minimalizując skuteczność na obu frontach.

Nie trenuj jeden dzień i idź za nim kolejną sesją treningową. Zawsze pomiń jeden dzień, aby upewnić się, że twoje mięśnie mają czas na naprawę przed ponownym ćwiczeniem. Jeśli nie pozwolisz im się wyleczyć, nie rozwiną się tak szybko, jak byś tego chciał, a ty mógłbyś zranić siebie.

Cierpliwość jest kluczem. Nie będziesz rozwijać twardej masy mięśniowej na noc. Będziesz musiał długo i ciężko pracować, aby uzyskać rezultaty, na które masz nadzieję. Nie daj się zniechęcić, jeśli nie widzisz rezultatów, na które liczyłeś. Zachowaj rozsądne i bezpieczne cele.

Ogrom pozytywnych opinii zbiera Somatodrol
miesnie7.jpg

Oblicz dzienne spożycie białka. Musisz spożywać około jednego grama białka na kilogram masy ciała każdego dnia. Spożywanie odpowiedniej ilości białka zwiększy przyrost mięśni uzyskiwany z treningu siłowego, który wykonujesz. Zmienianie konsumpcji przez małe tu i tam nie ma większego znaczenia, ale należy dążyć do tej samej ilości dziennie.

Przed treningiem pij i wstrząsaj, który jest wypełniony aminokwasami wraz z węglowodanami i białkiem. To zwiększy sposób, w jaki twoje ciało radzi sobie z białkiem, i pomoże ci uzyskać wygląd, którego pragniesz. W każdej chwili spożywasz płynny posiłek; twoje ciało będzie wchłaniało je szybciej niż jedzenie zwykłego posiłku.

Spożywanie koktajlu proteinowego po wysiłku jest bardzo ważne. Koktajl proteinowy dostarcza składników odżywczych, które są niezbędne, aby odbudować włókna mięśniowe i przyspieszyć i wzmocnić mięśnie. Koktajle białkowe powinny mieć proporcję 2: 1 węglowodanów do białka, aby były jak najbardziej korzystne.

Spożywanie wystarczającej ilości białka jest kluczowym czynnikiem budowania mięśni. Ogólnie rzecz biorąc, na każdy kilogram, który ważysz, powinieneś starać się skonsumować około jednego grama białka. Na przykład, jeśli ważysz 140 funtów, powinieneś spróbować mieć 140 gramów białka w swojej diecie. Mięso, nabiał i ryby są doskonałym źródłem białka.

Naszym celem jest utrzymanie dziennika, gdy podążamy za schematem ćwiczeń. Zanotuj ćwiczenia, liczbę zestawów i powtórzeń, które wykonujesz, i wszystko, co dotyczy treningu. Powinieneś zanotować, ile odpoczniesz każdej nocy, a nawet jak się czujesz podczas treningów. Zapisywanie wszystkiego, co możesz, aby śledzić, co robisz w każdym tygodniu.

Powinieneś spróbować użyć łańcuchów i pasm w treningach siłowych. Te rzeczy dodają rodzaj oporu, który jest określany jako LVRT. Daje to większą ilość napięcia, ponieważ zakres ruchów zwiększa się jednym ruchem, co może prowadzić do większego wzrostu mięśni.

Jeśli dopiero zaczynasz się układać, nie powinieneś ćwiczyć więcej niż dwa razy w tygodniu. Zapewni to wystarczająco dużo czasu, aby twoje mięśnie mogły się leczyć i rozszerzać. Gdy będziesz bardziej doświadczony, dodaj co tydzień trzecią sesję. Nie powinieneś ćwiczyć dłużej niż trzy dni w tygodniu, chyba że zostaniesz zawodowym kulturystą.

Dodanie masy mięśniowej może być wyzwaniem, jeśli nie masz odpowiednich wskazówek. Większość ludzi ma potencjał, aby zmienić swoje ciało, ale wystarczy kilka wskazówek, aby zacząć. Weź pomysły i koncepcje w artykule, który właśnie czytasz, i będziesz zdumiony rezultatami, które możesz osiągnąć.

  • Author: Irena Sator
  • Date: 07-08-2018, 17:49